aftellen

11 september 2016 - Beuningen, Nederland

Het aftellen is begonnen.

Op woensdag 21 september vliegen we naar Kaapstad, waar we in ruim 3 weken tijd naar het Krugerpark in Noordoost Zuid-Afrika gaan rijden. Langs de kustlijn helemaal omhoog. De lodges zijn geboekt, de route is uitgestippeld en de benodigde malariatabletten zijn ingeslagen. Het is nu alleen nog wachten tot de datum van vertrek. Wij hebben er onwijs veel zin in en hopen dat jullie op deze manier een klein beetje kunnen meereizen. We zijn daarbij natuurlijk wel afhankelijk van wifi, dat bijvoorbeeld in de laatste week in Kruger niet of heel beperkt aanwezig zal zijn. We zullen wel zien.

Tot ons 1e reisverslag in Zuid-Afrika ! Wil je een mail ontvangen wanneer er een nieuw reisverslag is gepubliceerd, meld je dan aan voor de mailinglist.b

1. Tini:
    Ha Kitty,

Ik ga jullie volgen. Heel veel plezier op deze geweldige reis!!
  2. Rian:
    20 september 2016
    Vast een hele goeie reis.....
  3. José Peters:
    20 september 2016
    Hai jongelui, heel veel plezier... maak er een mooie tijd van.
  4. Susanne:
    20 september 2016
    Hele goede reis gewenst en heel veel plezier en spanning toegewenst!!
  5. Petra Wijker van Veen:
    20 september 2016
    Wij wensen jullie een fijne reis en zullen jullie proberen te volgen vanuit het warme Spanje
  6. Netty:
    20 september 2016
    Fijne reis en een geweldige vakantie. We zijn benieuwd naar jullie verhalen.
  7. Nanny:
    Super. Have fun.
  8. Corina van Ingen:
    Hoi Kitty en René.

Ik wens jullie heel veel plezier en geniet ervan
    Ik ga jullie zeker volgen.

Groetjes Corina
  9. Henri:
    20 september 2016
    Een fantastische reis en genieten samen
  10. Lievonne:
    20 september 2016
    Morgen is het zover. Wat mij betreft een verdiende en van harte gegunde vakantie zal dan beginnen. Ik wens jullie - misschien ten overvloede - fantastische weken toe, niets dan prachtige ervaringen, heerlijk tot jezelf komen, uitrusten en ongestoord samen zijn. Liefs en een warme knuf van Yvonne
  11. Silvia Olsthoorn:
    20 september 2016
    Een mooie reis en veel plezier toegewenst geniet ervan !!
  12. Karin Beltman-de Langen:
    20 september 2016
    Een prachtig reis. Heel veel plezier. Ik kijk graag uit naar jullie verhalen.
  13. Eva:
    20 september 2016
    Jullie hebben er nog een volger bij! Heel veel plezier op dit mooie avontuur!
  14. Corry Hofstee:
    20 september 2016
    Leuk! Probeer jullie te volgen via jullie reisblog. Tot zover dat natuurlijk gaat i.v.m. mijn eigen vakantie. Een heel fijne vakantie. Heerlijk even een aantal weken andere dingen waar je je druk over moet maken ;-)). Geniet ze.
  15. Marianne:
    20 september 2016
    Veel plezier met het komende mooie zonnig avontuur, goede reis maar vooral heel veel genieten samen........laat jullie reisverslagen maar doorkomen :-)
  16. J.hofman:
    22 september 2016
    Veel plezier en geniet samen van alle moois daaro...
    We zijn benieuwd naar jullie reisverhalen/avontuur en mooie foto's.
    Groetjes van ons.
    Jos en Ant.